2013

Nytt år = massa nyårslöften..
 
..eller?
 
Nej i år kommer jag inte göra massa löften jag får ångest över och inte kan hålla. Istället har jag endast bestämt mig för att jag ska fokusera på det som gör mig glad och ger mig energi. Därför har jag gått tillbaka och tittat i mina album för att påminnas om vad som faktiskt gör mig otroligt nöjd med livet.
 
 
Det som fångade min uppmärksamhet direkt var denna bild från 2011 då jag, Clara och Joachim satt på Kallis i Visby en sommarkväll och såg solen dyka ner i horisonten. Här mådde jag riktigt bra, dessutom mår jag lika bra av att bara se på bilden och minnas tillbaka till denna underbara kväll.
 
Vi gjorde egentligen ingenting, vi bara njöt. Inga måsten, bara vi.
 
Det är så jag vill att 2013 ska vara - jag ska fokusera på att bara "vara" och sätta mig själv i första rum. Göra det som ger mig energi och göra mig av med allt energislukande.
 
/Emmie
 

Kommentarer
Postat av: Joachim

Puss på dig Emmie!

2013-01-02 @ 11:56:34
URL: http://byjch.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0