Dag 17 - Distraherad

Igår blev det ingen träning och tyvärr inte jättenyttig mat eftersom jag hade besök av Familjen Keding. En runda på stan och sedan plugg på kvällen.
 
I morse hade vi frukostmöte och då blev det bröd med philadelphiaost och björnbärsmarmelad, vilket smittade av sig på min lunch.
 
Är nedstämd och omotiverad idag..mest av allt just nu vill jag äga en bio så jag kan bygga en säng i salongen, poppa en jävla massa popcorn och se många bra filmer.
 
Idag är det Just Dance, så det är det enda som får mig på bra humör idag. Arbetar på ett pass, så musiken börjar få mig lite mer pepp på allt nu. Att musik kan göra så mycket!
 
Förresten är det väldigt kul att folk går in och läser trots att vi inte delar med oss av det på Facebook :-)
 
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0