Dag 5 - Pluggfredag

Igår tänkte jag att jag skulle till gymmet 8 i morse..men vem försöker jag lura egentligen? Det finns få människor som är mer morgontrötta än jag. Det blev alltså ingen träning på morgonen, men ska till gymmet ikväll och jamma loss tänkte jag.
 
Började dagen som vanligt med osötat fullkornsbröd och philadelphiaost + en kopp te. Håller mig faktiskt ganska mätt på det länge.
 
Veckan som kommer är fylld med roliga händelser. Bland annat kommer detta hända:
- Black Ops kommer ut
- Twilight har premiär
- Jag ska hålla pass
- Memfest
 
Detta gör dock att denna helg kommer vara fruktansvärt tråkig..så det lär säkert bli ett par besök till gymmet om dagen för att få tiden att gå. Idag tänkte jag fördriva tiden genom att skriva klart kursen jag går nu.
 
Ett lagom omotiverande inlägg, men peppar säkert till senare.
 
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0