Dag 4 - Kvällsmys

Idag när jag kom till passet var jag inställd på att vara "kund" istället eftersom jag inte känt mig så bra i huvudet idag, men när Sara frågade om jag ville instruera tillsammans med henne kunde jag inte låta bli. Blev pepp på mindre än en sekund!
 
Jag blev så otroligt glad av att stå där fram, så jag tror att jag är på rätt bana! Tänkte försöka arbeta mot att ha den praktiska examinationen på torsdag nästa vecka - spännande!
 
 
Trots att jag tog i ordentligt på passet kände jag att jag hade energi kvar i kroppen efteråt, så jag stannade kvar i gruppsalen och körde samma pass igen (fast helt ensam). Passade på att släcka ner i salen och höja volymen liiiite extra för att få den där fantastiska känslan av att man är helt ensam i hela världen och njuter av att uppslukas av musiken.
 
Känner mig jättenöjd nu och har hällt i mig en proteinshake blandad på mjölk.
 
Kommer somna som en glad tjej ikväll.
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0