11 januari 2013

Jag hade premiär för Just Dance i tisdags och kul var det! Det var många som kom och alla kämpade på.
 
Jag hade feber under dagen och kände mig väldigt krasslig precis innan - det kändes under passet också kan jag lova. Det var riktigt jobbigt och jag tappade räkningen två gånger, men trots det gick det bra. Gjorde det bästa ur situationen i alla fall och det är det bästa man kan göra.
 
Efter passet tappade jag färgen i ansiktet och blev svimfärdig. Ett äpple och vatten på det trodde jag skulle hjälpa, men efter cykelturen hem insåg jag att febern hade gått upp igen - så nu sitter jag här tre dagar efter passet och känner mig fortfarande krasslig.
 
Träna inte om ni har haft eller har feber!
 
Idag blir det alltså ingen träning heller, men vaknar jag frisk i morgon (vilket jag hoppas) tar jag med mig träningskläder till tentan och går till gymmet efter.
 
På söndag är det dags för nästa Just Dance-pass. 15.30 är det som gäller - vi ses där!
 
 
I love it loud, can you turn it up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0