Dag 6 - Unnat mig

Igårkväll var jag på RAW Comedy Club och hade otroligt roligt! Efteråt mötte jag upp några vänner och gick till Harrys för att dansa. Det råkade slinka ner lite (bokstavligen lite) godis, läsk och några nachochips. Men det mesta dansade jag bort.

Till middag igår blev det skinkstek, potatis och brunsås (jättegott!). Ingen träning, men dansade som sagt (och alla som känner mig vet att jag knappt man stå still när jag hör bra musik).

Idag blev det en riktig hotellfrukost (fast hemma). För mig blev det bacon, macka (med smör, ägg och rökt kalkon), och juice. Orkade inte så mycket nu när min magsäck börjat krympa. Så nu äter jag oftare, men mindre portioner.

Idag satsar jag på att löpträna Svinö runt (cirka 8 km). Laddar upp med vatten och tidig middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0