Dag 1 - Emmies mål

Såhär i starten behöver man ju alltid sätta upp mål, så man har något att kämpa för.

Jag ligger just nu på =
Vikt: 75 kg
Cm runt kärlekshandtagen: 106 cm
Humör: ofta trött, inte alls glad lika ofta som förr
Matvana: alldeles för dålig (ofta bestående av godis eller snabbmat)

Mina mål till sommaren 2013 är:
- Väga 60 kilo
- Ha 88 cm runt kärlekshandtagen
- Göra fler saker som gör mig glad och hålla humöret uppe
- Äta bra men unna mig saker jag tycker är gott

Mina viktdelmål:
- Väga 68 kilo när jag åker hem till ön för julfirande (belöning = ny tatuering + ny klänning)
- Väga 65 kilo sista februari (belöning = weekend i Stockholm och köpa nya kläder)
- Väga 63 kilo sista april (belöning = MC-kort)
- Väga 60 kilo sista maj (belöning = utlandsresa + kick ass-snygg examensklänning)
 
 
Mina mål är inte orealistiska, eftersom jag var där för inte så länge sedan. Så nu är det bara att köra på! Tur att jag har Sara med mig på vägen.
 
Två av mina målbilder
 
  
62 kilo                                       Alltid superglad
(det är så härligt att skratta så mycket att man tror att man ska kissa på sig)
 
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0