Dag 21 - Bryt inte ut!

Jag blev så otroligt glad när chefen på mötet sa att mitt CV var snyggt! Då sket jag i jantelagen och sa "tack! jag har jobbat en del med det faktiskt och är väldigt nöjd med det". En annan har sagt att jag ser väldigt trevlig ut, så jag får väl tacka ;-)
 
Ja mina kinder kanske gör att jag ser lite gosig ut
 
 
Efter mötet med gruppträningschefen på Actic (som ni vet gick väldigt bra!! Humör: GLAD!) tränade jag på mitt pass i gruppsalen, men bara i 40 minuter eftersom jag var så himla seg i kroppen. Trodde det berodde på att jag inte ätit så mycket lunch och stack hem för att äta mellanmål. Tryckte i mig Special K, mjölk och blåbär framför ett avsnitt "Revenge" och somnade nästan direkt när jag ätit upp. Sov över en timme och vaknade helt täppt i näsan och slemmig i halsen.
 
Hoppas inte jag åkt på en förkylning! Speciellt nu när jag ska börja min licensutbildning och kanske ska med Actic till Lund i helgen.
 
Så för att göra allt i min makt för att förkylningen ska kryppa tillbaka till sitt gömställe igen sitter jag med te, levande ljus, filt och lyssnar på underbara Anders Ekborg.
 
 
 
/Emmie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0