Dag 11 - Tentahänder

Hemma efter 4 timmars tentaskrivande och lunch. Jag tror att det gick bra på tentan, men man vet ju aldrig. Det enda jag vet säkert just nu är att min högerhand inte kommer klara av styrketräning idag, fick nämligen skrivkramp redan en timme in i skrivningen. Är inte ens säker på om föreläsaren kan läsa det jag skrivit..
 
Därmed kommer jag att köra danspass istället vid 16.30 sedan sticka tillbaka till gymmet ikväll för att träna på danstekniken. Så himla skönt att ha salen för sig själv. De som känner mig vet att jag tycker om hög musik, vilket passar jättebra när gruppsalerna är ljudisolerade. Jag, en gigantisk spegel, svängrum och hög musik..det kan inte bli mycket bättre.
 
Till lunch blev det 4 LCHF-bröd med kalkon på samt ett glas Proviva.
 
Nu är det dags att ta tag i disken och städning av lägenheten. Bara det kan ju anses som ett träningspass, hehe.
För att hålla humöret uppe när jag städar har jag musik på riktigt hög volym (tur att grannen är tålmodig..).
 
 
 
Det bästa med bra musik är att jag inte kan stå stilla. Peppar redan nu till träningspasset i eftermiddag!
Att denna låt får mig att tänka på underbara Emmelie och när vi står på Munken i Visby och dansar gör mig bara ännu mer på gott humör!
 
/Emmie

Kommentarer
Postat av: Emmelie

<3

2012-10-05 @ 13:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0