Dag 2 - mindre bra start

Sov som sagt dåligt i natt igen (tips någon?) och när jag väl somnat börjar de blåsa löv utanför mitt fönster och därmed sjönk jag ännu djupare i mitt dåliga humör. Så det var bara upp och hoppa för att trycka i mig frukost och sätta igång med plugget.
 
Frukost: två rostade energibröd (inget socker eller sötningsmedel) med philadelphiaost (tar bara ett tunnt lager för lite smak), ett glas mjölk och ett glas vatten.
 
Om två timmar bär det av till gymmet för att träna på att prata i mikrofon samtidigt som jag tränar. Fick nämligen förfrågan om jag ville köra pass redan på torsdag (hjälp!), så ska se hur det går idag. Licensen ligger närmare mina fötter än jag trodde.
 

..men först, plugga.
 
Livet som student är fantastiskt när man kan arbeta i sängen, min favoritplats.
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0