Just Dance-premiär!

Idag är dagen med stort D. Jag ska hålla MITT pass för första gången och har från och med idag två egna pass i veckan på Actic i Kalmar (Kalmar Äventyrsbad)!
 
Det enda som drar ner min energi idag är att jag vaknade med feber. Fått ner den en grad och har en grad kvar att sjunka innan det egentligen är "okej" att instruera. Jag kan ju inte missa mitt första schemalagda pass och nya Just Dance-premiären! Det går bara inte!
 
Dricker stora mängder vatten och försöker sitta still så mycket det går samtidigt som jag försöker ladda inför passet. Jag märker att det börjar bli hjärnsläpp på vissa steg, men det har nog med nervositet att göra. Tänker jag inte för mycket sitter det där, så jag får försöka slappna av på passet ikväll.
 
Framöver är det alltså dessa tider man behöver hålla koll på:
Tisdagar 20.00
Söndagar 15:30
 
Kom och dansa med mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0