Dag 6 - bio och middag på stan

Fikade hos barnens farmor och farfar på eftermiddagen. Åt både kanelbulle och kaka då jag har dålig karaktär. Särskilt när det kommer till fika. Min kompis Anna hämtade upp mig för bio och snabb middag på stan. Hon föreslog McD och så här med facit i hand så borde jag ha gått med på det. :/ Vi började på Creperiet men det var fullt, gick vidare till H10 som tyvärr stängde 17.00. Hedbergs var också stängt. Vi hamnade till slut på Bageriet och åt den sämsta och minsta halloumisallad jag någonsin ätit. Dessutom för 118 kr. Ovärt! Maten kom in sent trots att vi sagt att vi bokat bio till 18.00. Vi skyndade till bion där vi såg Hypnotisören. Lite smågodis slank också ner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0