Dag 5 - Extramål

Har fått migrän nu under eftermiddagen, så ingen träning idag..segt. Men kommer använda min söndagsvila till att träna boxning på gymmet istället.
 
Jag har bestämt mig för att åka till Gotland i slutet av oktober, så fått in ett extramål! Om jag vägen 68 när jag åker till ön ska jag göra drop-in på Tatuering Visby! Alltså ska jag gå ner 5,5 kilo på mindre än 4 veckor.
 
Vägningsschema
Idag (lördag 29 sept) : 73,5 kg
4 oktober : (bör väga 72,4 kg)
9 oktober : (bör väga 71,3 kg)
14 oktober : (bör väga 70,2 kg)
19 oktober : (bör väga 69,1 kg)
24 oktober: (bör väga 68,0 kg)
 
25 dagar på mig..
 
Lyckas jag med det ska jag bestämma en ny belöning till julens mål istället.
 
 
Detta skrämmer mig faktiskt inte, jag känner mig faktiskt mer peppad än någonsin! :) Känns inte omöjligt att gå ner 2,2 hg per dag.
 
/Emmie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0