Dag 4 - En kväll på gymmet

Nyss hemkommen efter en kväll på gymmet. Trodde jag skulle ramla ihop av träningsvärk när jag körde maskiner..men då stack jag ner till en av gruppsalarna och drog igång musiken till Just Dance-passet. Då började hela kroppen helt plötsligt må bra och jag hade ett leende på läpparna när jag ropade ut stegen högt för mig själv.

Sammanställning:

Frukost - knäckemacka med smör och ägg

Lunch - lasagne

Middag - tacos (tog bort såsen och CF)

Fredagsmys - liten skål hemmapoppade kastrullpopcorn

Dryck - vatten, mjölk och en proteinshake (ekologisk och utan kolhydrater, blandad på mjölk)

Humör - blandat..trött ena sekunden och pepp i nästa. Men mår antagligen bättre än Sara som har haft sjukstuga idag (hoppas du blir bra snart!!!)


/Emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0