Dag 4 - Drömmarnas land

I natt drömde jag att jag sprang och sprang och sprang och sprang och sprang lite till, utan att komma fram. Vaknade klockan 01.26 helt svettig och med andningen i halsen. Lyckades somna om en timme senare ungefär.

Vaknade dock igen klockan 03.47 efter en dröm då jag varit så jävla förbannad. Somnade om ungefär en och en halv timme senare.

Så när väckarklockan väckte mig nästa gång 06.00 orkade jag inte gå till gymmet. Istället försökte jag somna om och gick upp strax efter 8.

Efter en frukost, bestående av knäckemacka med smör och äggvitor + mjölk och vatten att dricka till, är det nu dags att ta mig ut på en promenix och sedan avsluta med gymmet.

/Emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0