Dag 3 - Otroligt pepp

Frukost: mörkt bröd, philadelphiaost, björnbärsmarmelad och te. (Anledningen till denna onyttiga frukost var ett frukostmöte med festkommitéen.
 
Lunch: lasagne, mjölk.
 
Middag: karré, ungsbakade potatisklyftor (hemmagjorda), tomat, mjölk.
 
Övrigt: vatten och proteinshake (ekologisk, utan kolhydrater och blandad på mjölk)
 
Träning: Danspass/Pulspass och 2 km löpning efteråt (på cirka 12-15 minuter, hade inte någon direkt koll)
 
Humör: trött på morgonen men pepp på kvällen. Efter gruppasset (andra träningspasset för hösten i grupp..) frågade instruktören mig om jag funderat på att bli instruktör och om jag skulle kunna tänka mig att börja hos dom (ta över henne). Hur sjukt?! - Sjukt roligt! Så nu är första steget till att skaffa bättre kondis så jag kan prata i mikrofonen samtidigt som jag kör övningarna. Detta gjorde mig så otroligt peppad att jag vill börja nu med en gång!!!
 
Nu blir det att tagga ner och ladda upp inför styrkepass i morgonbitti!
 
 
 
/Emmie
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow vad kul! :D
Kom till ön nu jag vill ju träna med dig!

Svar: JA! :D Jag måste ju träna upp mig till det först :P Men du kan ju komma hit och hälsa på när jag fått min licens :D
traningspepp.blogg.se

2012-09-27 @ 23:14:30
URL: http://traningspepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0