Dag 1 - Emmies träningsschema

Lika bra att ta sig i kragen då..
 
Mitt tänkta träningsschema
Måndag - Löpträning
(längd och tempo bestäms av kroppen själv, men satsar på att ta ut mig)
 
Tisdag - Styrketräning (ben och nedre rygg)
Uppvärmning: spinning
  • Marklyft
  • Raka lyft
  • Knäböj
  • Ryggpress
  • Lårcurl
  • Utfall
  • Vadpress
  • Höftlyft
 
Onsdag - Styrketräning (övre rygg och armar)
Uppvärmning: Crosstrainer
  • Pullup
  • Rodd
  • Latsdrag (chins i maskin)
  • Triceps (maskin)
  • Biceps curl
  • Triceps bakom nacke
  • Biceps (maskin)
 
Torsdag - Just Dance
Danspass med kondition och koordination, för att ha ett roligt pass i veckan.
 
Fredag - Styrketräning (axlar och bröst)
Uppvärmning: Crosstrainer
  • Axelpress
  • Shrugg
  • Snebäck hantlar
  • Flyes
  • Sida axellyft
  • Inåt rotation
  • Utåt rotation
  • Press bakom nacke
 
Lördag - Löpträning
(längd och tempo bestäms av kroppen själv, men satsar på att ta ut mig)
 
Söndag - vilodag/promenad
 
 
Detta är hur jag VILL att min träning ska se ut (och ska satsa på), sen får vi se hur det går när det väl kommer till kritan.
 
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0