Dag 9 - Starkeman!

Pheeeew! Kom precis hem från dagens träningspass med PT. Fokus låg (som jag nämnt 17 gånger tidigare) armar och övre rygg.
 
Jag skadade nacke och axlar i en olycka för snart tre år sedan, som dragit sig ner till armar och rygg (blivit ostabil och svag), men kände mig trots det väldigt stark idag. Är mycket starkare i ryggen än jag trodde, men svagare i armarna än jag trodde..så det jämnar väl ut sig ;) 
 
Stronger than yesterday, now it's nothing but my way *la la la*
 
 
Juste, när jag strechade var den en tjej som stod bredvid mig och sa "Vilken fin tatuering du har, är den riktig?"..Jag blev så paff (eftersom jag inte trodde den syntes) att jag sa "Nä det är en gnuggis". Haha ni skulle sett hennes min! Sen kände jag mig dock tvungen att säga förlåt för att jag skojade med henne..då gav hon mig ett osäkert leende och gick. Haha! Så det kan bli.
 
Lite syntes den allt!
 
Nu blir det köttgryta och kokt potatis till middag! GAAAATT!!
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0