Dag 9 - Mellanmål

Eftersom det blir tidig träning idag åt jag nyss mellanmål bestående av Special K Red Berries och mjölk. Orkade tyvärr inte ställa mig och göra smoothie, som jag egentligen var sugen på, men detta mellanmål smakade gott det med.
 
I morgon är det redovisning och på fredag är det tenta, så i helgen tänker jag totalfokusera på träning och måla klart min tavla som står och stirrar på mig (har även börjat läsa "50 nyanser av honom" som jag säkerligen kommer ha läst ut innan måndag..)
 
Har btw fortfarande svårt att ställa mig upp och sätta mig ner, så undrar hur det kommer gå på träningen om en timme..."tur" att det är övre rygg och armar som ska fokuseras på.
 
 
Nu ska jag bli stark!
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0