Dag 8 - Loves namnsdag

Idag har Love namnsdag så han fick varm choklad till frukost. Själv nöjde jag mig med havregrynsgröt och kaffe. Cyklade och mötte sedan upp Linda för en promenad på P18 (3,7 km) och sedan ett varv i Milon. Cyklade hem och duschade innan jag mötte upp Anna för lunch på stan. Det blev en bagel på H10. Handlade en namnsdagspresent till Love på Lekstugan. Cyklade hem och promenerade sedan till och från dagis. Bra med all vardagsmotion som går att hinna med. :)
 
Väl hemma igen åt vi naturell yoghurt med havrekuddar till mellis. 
 
Middagen blev en repris av gårdagens lunch, blodpudding. Efter det åkte vi till domkyrkan som hade drop-in dop så nu är både Elsa och Love döpta. 

Kommentarer
Postat av: Emmie

Bra med vardagsmotion! Det får jag inte så mycket i plugget tyvärr (speciellt när det är mindre än 1 km till skolan..)

Åh, fint med dop! Jag kan vara bonusmamma!

2012-10-02 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0