Dag 7 - Ojdå

Pluggade så mycket under lunchen att jag glömde att äta, så klockan 15.30 det fick bli yoghurt med hemmagjord müsli (havregryn, solrosfrön, pumpakärnor och hasselnötter), två rostade LCHF-bröd med smör och rökt kalkon samt lite Proviva (Kiwi/Mangostan).
 
Innan middag sov jag en timme (brukar bli så himla trött på eftermiddagarna när jag pluggar..mycket info som hjärnan behöver hantera antar jag). Redan klockan 17.00 blev det middag i form av en bit nötkött och ungsbakad potatis.
 
För att ladda upp ordentligt med energi till träningen äter jag nu en proteinbar och dricker vatten. Styrketräning med PT om en timme. Tagga tagga tagga! (Jag kommer dö...)
 
Juste..vägde mig i morse. Står fortfarande still på 73,5..så det blir till att ta tag i det här ordentligt. Ska ju väga 72,5 på torsdag..
 
Hur har du det idag Sara?
 
 
/Emmie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0