Dag 20 - Snart så!

Glömde berätta att jag ska på möte i morgon med gruppträningschefen. Snart är det dags!! Peppa peppa!
 
Nu ska jag sticka till gymmet och köra dubbelt styrkepass eftersom jag missade i fredags. Idag står det "axlar, bröst, övre rygg och armar" på listan av fokusområden. Nu ska jag bli stark!
 
 
Jag kom på att jag inte la upp någon "före-bild" så den kommer här istället.
 
 
 
Tycker inte om att ta kort med mobilen, det blir så diffust och dåligt..men orkade inte dra fram stativ och hela faderuttan. På detta sätt får ni ju även se hur dålig jag är på att hänga upp min jacka när jag kommer hem, allt för att komma snabbt i säng.
 
Världens skönaste träningskläder: Röhnisch byxor och sport-BH. Byxorna har byxkant som man viker ner över höfterna vilket jag tycker gör dem väldigt sköna. Dock kostar de tillsammans ungefär 1000:-, MEN väl investerade pengar!
 
Vågen står fortfarande ganska still tyvärr så ska bli ännu hårdare med maten denna sista veckan innan jag åker till Gotland. Snart snart snart!! När jag är hemma ska jag och Sara träna tillsammans - då får jag köra Just Dance-passet med henne.
 
/Emmie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0