Dag 20 - Sittning och bakislördag

Oj oj oj, vart ska jag börja..
 
I fredags var det först föreläsning, sen sprang jag till Hofflander och blev intervjuad, skyndade mig till centrum för att köpa utklädnad till kvällen, skyndade mig hem för att äta och fixa till mig för att sedan bege mig mot Josephine för att förfesta och sedan dra på sittning. Jag hann alltså inte träna..
 
Temat på sittningen var "Oj, jag/du kom fel" så jag var tjuv tillsammans med Josephine och Malin.
(Fasen vad ont jag fick i näsan av masken..har fortfarande jätteont)
 
När jag vaknade igår kände jag att det inte var någon idé att ens försöka ta mig till gymmet...så jag bäddade ut bäddsoffan till säng och gosade framför massa filmer hela dagen.
 
Min mysiga soffoas.
 
Gick och lade mig i sängen ungefär 23 och sov till 10 idag, men det verkade göra susen! Nu är huvudvärken som bortblåst och jag är taggad på gymmet!
 
/Emmie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0