Dag 15 - Styrketräning och belöning

Dagens träning bestod av styrketräning med fokus på ben och nedre rygg. Kändes bättre denna gång än förra gången, men träningsvärken kommer kännas i morgon..
 
 
Ensam i gruppsalen efter träningspasset för att träna lite på stretchlåtarna.

Skulle handla mat efter träningen och kunde knappt cykla mina 2 km hem..SÅ trött är jag i benen nu. Men nu är jag sådär skönt trött och träningsvärken i morgon kommer säkerligen också vara sådär konstigt skön.
 
Man ska aldrig handla när man är sugen..och speciellt inte när det finns julmust i butikerna. Ja, ni läste rätt..Julmust på MAXI! Fast det är ju "bara" 10 veckor och 6 dagar kvar nu iof.
 
 
Jag klarade mig faktiskt och höll mig i skinnet. Köpte istället hem jordgubbar för att stilla sötsuget.
 
Vid middagen var jag inte så hungrig, därför blev det bara två kokta rödbetor och en bit kotlett. Detta resulterade i att jag blev småhungrig nu vid kvällskvisten, så jag fixade lite kvällssnacks i form av jordgubbar, te och Special K med mjölk. Fantastiskt gott! Passade på att mysa till det lite framför tvn.
 
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0