Dag 14 - Team Bengan

Kokade äppelkräm till mellis idag. Love ville som vanligt inte smaka utan åt bara leverpastejsmörgås. Jag åt båda. Klockan 17.00 var vi på stora torget för att se och höra team Bengan i Sankta Karins ruin. Barnen var mycket nöjda och dansade runt och klappade händer. När vi kom hem åt jag helgens rester. Rotfrukter och fänkål med lite rökt skinka. Barnen åt makaroner och hemgjorda köttbullar. 
 
Det var en ny tjej som körde corepasset idag och jag känner att jag kommer att ha träningsvärk imorgon.
 
Imorgon bitti ska jag äta frukost på Amalias. Mmm det ser jag fram emot. Får spara havregrynsgröten till lunch. ;) Ska försöka hinna med lite träning också. 3 km lufsning och ett varv i Milon är målet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0