Dag 14 - 2 veckor

God morgon!
 
2 veckor in i detta nu då..ja 1 kilo är ingen att skryta med direkt, men 7 cm är jag ganska stolt över. Dock har jag varit väldigt dålig med maten och träningen denna helg, så jag har bestämt mig för att köra ordentligt de här sista tv veckorna innan jag åker till ön. Väl "hemma" vill jag kunna ta en "äta vad jag vill-dag" och ta en fika o dyl.
 
Alla frukostar kommer att bestå av Special K Red Berries och ett kokt ägg.

Det jag ska hålla mig ifrån:
- Sötsaker
- Pasta
- Bröd (LCHF-bröd är godkänt om jag bara tar någon skiva)
- Läskedryck och annan söt dricka
- Popcorn, chips o dyl.
- Grädde
- Ost
- Minska på potatis
 
Träningen denna vecka:
Måndag - Lady Flavor (dans för att mjuka upp kroppen) + Löprunda
Tisdag - Styrkepass (Ben och nedre rygg)
Onsdag - Styrkepass (Övre rygg och armar)
Torsdag - Just Dance
Fredag -Styrkepass (Bröst och axlar)
Lördag - Löprunda
Söndag - Vila/Promenad
 
 
 
/Emmie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0