Dag 11 - vaken 06.00

Varför? Vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Typiskt när det är fredag och ingen dagisdag så vi kunde ha legat kvar i sängen. Bestämde mig för att gå upp och gå några kilometer innan frukost. Drygt 5 blev det och det var skönt även fast det var mörkt, kallt och blåsigt! 
 
Väl hemma igen gjorde jag frukost som även denna morgon fick bli havregrynsgröt, kaffe och två crisp n wheat mackor. 
 
Igår var jag på Julia Hultgrens tioårsjubileum. Där bjöds det på snittar och bubbel. Jag åt tre snittar och drack ett halvt glas med bubbel. När jag kom hem åt jag yoghurt, macka och te till middag för att kompensera. 
 
Kan rekommendera en app som heter Shape up som jag använder. Där har jag skrivit in vad jag vill väga, hur lång jag är osv. Sen räknar den ut hur många kalorier jag bör äta för att nå mitt mål. Jag fyller i vad jag äter och om jag tränar. Bra för att hålla koll på vad jag stoppar i mig. 
 
Lycka till på tentan idag Emmie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0