Dag 10 - Kanelbullefall

Tyvärr råkade jag falla för kanelbulletrycket som är idag..men tog bara en halv (så får väl bara ånga mig till hälften??)
 
Har sån extrem träningsvärk i hela kroppen idag att det kommer bli en pina på träningen idag. Men kommer göra så mycket jag bara kan!
 
På träningsschemat idag står det "Just Dance" - ett dansaerobicpass. 1 låt = 1 dansstil, nästa låt har ny dansstil. Så man behöver inte tänka jättemycket på koreografin, vilket är bra för dem som vill ge 100%.
 
Min favoritinstruktör är tyvärr sjukskriven några dagar tillbaka så får se hur den andra instruktören sköter sig.
 
Jag märker tydligt att min magsäck har minskat, vilket medför att jag äter hellre ofta och lite = bra!
 
Vad bra att du har kommit igång lite mer med bloggandet Sara! :) *Tumme upp*
 
Om 3 veckor ska jag belöna mig ordentligt om jag är duktig med träningen, så nu är det bara att keep up the good work så att säga.
 
 
För att försöka tänka bort träningsvärken taggar jag upp med denna inför träningen
 
 
I wanna dance.. *la la la* *vicka på stjärten*
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0