Nystart - Dag 1

(Åh nej, skrev ett långt inlägg som försvann..hinner inte skriva om allt just nu så jag detta blir kort)
 
Efter två veckors sjukdom och en vecka på Gotland står nu vågen på 76, alltså mer än vad jag startade med. Ajdå, tänkte jag. Men å andra sidan så får jag vända det positivt och tänka "Yes, nu kan jag ju kämpa lite extra". Eller ja, man kan ju försöka tänka positivt.
 
Tidigt i morse skulle jag ha tränat, men en dålig natt gjorde att jag tog lite sovmorgon istället. Ska strax iväg och köra igenom mitt pass med testpersoner. Det blir hårdträning nu ett tag framåt för att få klart licensen, vilket känns bra! Lite nervös, men på ett bra sätt.
 
Idag börjar även min sockerfria period, därav ny räkning i rubriken. Ska vara utan socker i 46 dagar (tills den dagen jag åker hem till ön för att fira jul), kanske låter lite men är ett högt berg för mig att bestiga.
Ska banne mig klara det!
 
 
/Emmie
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0