Dag 5 - Vägningsdag

Fredag = Vägningsdag
 
- 1,5 kilo denna vecka
(totalt: -1,5)
 

Tänk vad lite socker kan göra...eller inte göra snarare. Nu börjar det bli lättare att stå emot, så nu börjar humöret bli lite bättre. Självklart svänger jag fortfarande väldigt mycket = ena sekunder står jag och skäller ut grannen, i den andra gråter jag till film och i tredje dansar jag runt och är övertänd på livet...men det försvinner nog snart (hoppas jag).. Bara 40 dagar kvar! 
 
Hittade en gammal bild som får ramla in i min målbildsmapp.
Sommaren innan jag flyttade till Kalmar om jag inte minns fel.
 
Hett tips till er läsare: hitta bilder på er själva där ni känner er nöjda och ha den framme som ständig påminnare över att "jag kan faktiskt fixa det här".
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0