Dag 3 - Det där med att instruera

Jag kommer att ha superkul när jag äntligen ska få hålla klasser, men efter dagens träningspass överlåter jag morgondagens pass till Sara helt och skuggar henne genom att skippa mikrofonen.

Jag var pepp på dagen träningspass men känner att kroppen inte är i toppform, så det blev vara en genomkörning. Nu, ett par timmar efter passet, känns det i mina tidglasben. Har sån otrolig pronation att benen formar ett tidglas (knänen tittar inåt mot kroppen och viker sig inåt istället för rakt fram) - vilket inte är så positivt, men det är bara att köra på och hoppas att huvudet glömmer bort smärtan!
 
Kvällens känns bra och jag är glad, men otroligt trött..så jag lär förhoppningsvis äntligen kunna sova i natt! Wohoo!
 
Något jag dock stör mig på väldigt mycket nu för tiden (förutom sockersuget) är att mitt hår vägrar sluta färga av sig (!?). Mina handdukar, sängen, kläderna och allt annat håret kommer emot blir rött! Det konstigaste är att vattnet är helt klart när jag duschar? Tips någon?
 
/Emmie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0