Dag 14 - mycket i huvudet

Hej på er igen!
 
Det har varit tyst från mig ett tag av olika anledningar, mestadels ett virrigt huvud och för att MEM's 10-årsjubileum var i lördags (jag var toastmaster och med i projektledargruppen) vilket tog upp 90% av min tid.
 
Eftersom jag hade så mycket i huvudet förra veckan hade jag inte min praktiska examination, istället är den flyttad till denna torsdag. Teoridelen av licensen har jag examination på den 8e december. Snart så!
 
Schemat för våren har presenterats för alla gruppinstruktörer - jag står med från och med vecka 2! Spännande! :) Längtar som tusan! Tills dess är jag vikarie.
 
 
 
Första låten i passet är "Dance with somebody" med Glee. Jag blir glad varje gång jag hör den! 
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0