5 december

Om exakt på minuten två veckor står jag och klär på mig jackan och är på väg till bussen för att befinna mig på Gotland under julen. (Nej, blir inget jullov så byter bara studiemiljö). Hur mysigt är inte det?!

Jättemysigt samtidigt som det får mig att inse hur j*vla mycket annat jag har att göra innan avfärd.
- Skriva sammanfattningar på litteraturen i denna kurs
- Seminarie
- Medieprojekt (Skriva affärsplan och fixa klart grafisk profil)
- Skriva arbete på 7 sidor om maktförskjutning
- Presentation av maktförskjutning
- Presentation av medieprojektet
- Tenta
- Jobba (Just Dance)
- Fixa klart instruktörslicensen
- Packa
..och andra grejer så som att fika och hinna träffa några vänner innan jag åker.

Phu! Men det kommer att gå! Ska bara lägga i en högre växel än vad jag haft de senaste veckorna.

Hade mitt första egna pass i fredags och det gick jättebra tyckte jag! Märkte med en gång vad jag behöver träna på, men det är bara detaljer så jag känner mig mer och mer bekväm i frontrollen.

Det nya passet är på inlärning och jag har 4 veckor ungefär på mig att kunna allt utantill. Ska bli jättekul! Ett riktigt roligt pass! Lite andra stilar än förra passet, så denna gång måste jag hitta mina karaktärer och få fram dem på ett starkare sätt.

Till denna låt är det burlesque som ska dansas och då är det bara att försöka locka fram en lite mer sexig Emmie (jag som har så svårt att inte skratta..). Kommer bli skitkul!




Ska btw hålla pass själv på fredag också! Whoooop!

/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0